Stora fönster = död fågel

Igår dog en fågel på jobbet. Han flög multipla gånger in i fönster lite här och där och var något hjärnskadad (såg det i alla fall ut som när han satt blickstilla trots att man kastade småsaker på honom för att få honom att flyga ut). När vi hade stängt och skulle gå hem, var vi medvetna om att vi var tvungna att få ut honom innan vi stack hem. vi petade på honom med en lång kvast och han flög. Tyvärr åt fel håll, då han for som en kanonkula in i ett fönster och bröt nacken.

Är det jag som bär otur med mig? Samma sak hände trots allt hemma i Klippan för inte så länge sedan...


 
Senare: FAN! Kom till jobbet nu, det har varit kø ut till dørren från klockan 8. Kuuuul då! Fan alltså.
Och byxorna jag køpte igår, sitter hårt så jag får ont i magen. "De tøjer sig, ta ett par byxor som du precis får på dig.." Jo tjena.. hur många gånger har jag inte gått på den?

Meeeenmen... Nu ska jag jobba i åtta timmar. Sen ska jag hem, duscha, sminka mig och sen bær det av mot kvællens partaj.

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men varför e fåglar så korkade?? Stackare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback