Sjukis

Idag är jag hemma från jobbet. När klockan ringde imorse var jag så tung i kroppen att jag knappt orkade stänga av alarmet. Näsan var det totalstopp i och halsen var svullen som bara den. Har känt att det smugit sig på mig under en veckas tid och "äntligen" bröt det ut. Jobbigt att gå och känna sig halvhängig och bara vänta på att bli sämre. Så jag stannade hemma idag i alla fall, och hoppas på att känna mig piggare imorgon. Gillar inte att stanna hemma från jobbet.

Jag lovade i alla fall mamma igår att lägga upp bilder på skorna jag impulsköpte igår. Här har vi dem!


Nu ska jag sova, tror jag. Bihålorna värker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tråkigt att du e sjuk :(

shiiiit va snygga skor!!

2009-05-05 @ 18:13:30
Postat av: Mamma

Mår du bättre? Kom ihåg huskuren - drick, drick och vila. Hoppas du snart är på benen igen och kan gå i dina fina skor.

2009-05-05 @ 20:46:57
Postat av: becks

skitsnygga och perfekta för en vacker och ståtlig kvinna som dig !

Postat av: Anonym

Hej stackare.. Hoppas du mår bättre idag. Vilka snygga skor du har köpt! Jag hade minsann en röd, fin omlott-tröja på mig idag. Tack tack =). Perfekt att vi kan ärva av varandra. Saknar dig. Puss & kram.

2009-05-06 @ 21:13:20
Postat av: Sofie

Hej! Fiiina:) hoppas de funkar ihop med din onda tå:D

2009-05-06 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback