Regn, regn, regn...

...men vad gör det? För jag mår bättre! Har bara lite ont i bihålorna fortfarande, men kroppen är inte alls lika tung. Skönt!
Igårkväll ringde Mats och sa att det hade blivit ändrade planer, så han åker inte hem idag, så vi kan åka med honom på fredag. OCH på söndag. Såååå härligt att slippa åka buss i 14h.

Tån smärtar fortfarande, förstår inte vad problemet är. Ska man kolla upp det eller sånt får läka av sig själv? Mamma sa att hon inte trodde att läkare gjorde något åt tår. Hmm.

I vilket fall som helst, jag tänkte ta en tidigare buss till jobbet, för att äta frukost där. Vår kyl innehåller seriöst bara en massa burkar med sylt, rödbetor, inlagd gurka, oliver samt lite ketchup och remoulad. Vilken kanonfrukost! Nej, seriöst. Snart är det nog dags att köpa hem något. Har sett ut såhär i några dagar nu...

Två dagars jobb, sen åker jag hem. Deeeeilig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag får nog kolla din tå när du kommer hem. Har den ändrat sig på något sätt? Svullnat, blivit röd? Ses snart! Kram

2009-05-07 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback