Hellre en stukad tå än.... ehm...

Jag har stukat min högra stortå! Eller så har jag fått en spricka i den. Något är det i alla fall. Jag var med om en liten olycka idag, när jag skulle gå in från balkongen för att hämta lite glass och fruktcoktail. Jag vet ärligt talat inte riktigt vad som hände, men jag måste nästan ha trampat fel eller något på vårt lilla "trappsteg" från balkong>lägenhet, för jag flög in i lägenheten och snurrade och dunsade och hade mig ett bra tag innan jag låg stilla och grät över smärta i fot och knä. Robin tyckte det såg roligt ut och småskrattade åt mig. Jag förstår honom. Jag är så sjukt klumpig så det kan inte se annat än roligt ut.

Idag har vädret varit underbart! Riktigt sommarväder. Jag har legat på balkongen och solat i flera timmar. Jag riktigt svettades av värmen. Herregud! Sen nu i eftermiddag/kväll har vi suttit på uteserveringar med några vänner. Riktigt mysigt och solen värmde helt tills vi skulle hem. Härligt härligt. Nu är Jonas här och vi ska grilla om någon timme, och killarna ska dricka en massa öl och kaffe-baileys har jag hört rykten om. Jag ska upp och jobba imorgon, börjar klockan 11, så det blir en lugn kväll för min del.

 

 

Efter jobbet imorgon ska vi på grillfest hos Robins jobbekompis och träffa en massa roliga människor. Ser verkligen fram emot det!! På söndag blir det jobb på Bygdö, ska ha barbeque-kväll på KORN café med öl/-vinservering. Nice!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ojdå, hur lyckades du med det? =) Stackare.. Hörde av mamma att det inte var någon fara. Miss you sis. Kram.

2009-05-02 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback