4 timmar senare....

....och det ær fortfarande kø ut genom dørren.

"Vi ska sy och vi ska klippa......" Vi kænner oss alla som Askungens små møss som bara jobbar och jobbar. Vi har ju trots allt vældigt roligt samtidigt, precis som de har. Kommer sakna stællet och personerna jættemycket, men jag ær otroligt trøtt på sjælva yrket.

Ikvæll ska vi till My och company. Æta mat (?) och titta på schlagern, hoppas jag. Dricka lite alkoholhaltiga drycker och så. Sen bær det av mot Oslo's utestællen. Frågan ær om vi kommer in någonstans. 16e maj ær nog Norges allra størsta utekvæll. Vi får se, helt enkelt.

Vad ska jag ha på mig ikvæll? Min nya fiiiiina klænning? Eller det ær før kallt? Tights under? Mina blåblåblå jeans som jag får ont i magen av?, jag kan ju trots allt ha en lång top och dærmed gå med jeansen uppknæppta. Hehe.

Ps. Jag har køpt två nya bikinisar! Ds.

Kommentarer
Postat av: anna ottosson

hej emelie!

Är du i oslo i helgen? pusspuss

2009-05-19 @ 09:55:06
Postat av: Emelie

annaaaa!

neej, jag åker hem imorgon och stannar tills søndag. :/ hur længe ær du i oslo?

Postat av: anna ottosson

Men du det gör inget förresten!

Ändrade planer!

Är du hemma (Oslo) nästa vecka?

Pusspuss

2009-05-19 @ 23:01:27
Postat av: Emelie

Jaaa, det är jag :) hihihi!

När kommer du och när ska vi träffas? :)

2009-05-20 @ 14:56:01
URL: http://emlisen.blogg.se/
Postat av: anna ottosson

hej emlan!

jag kommer onsdag eller torsdag.. vet mer imorgon :)

telenr? puss

2009-05-25 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback