Tidigt som fæææn

Sitter på jobbet nu. Var hær lite tidigare æn vanligt idag, då den tidiga bussen var førsenad och kom precis nær jag var några meter ifrån hållplatsen. Jag blev lite stressad, då jag trodde det var "min" lite senare buss, och sprang de sista meterna før att hinna med. Nu sitter jag hær med lång næsa. Hehe.

Detta ær åttonde dagen jag jobbar i stræck nu. Jobbade måndag-søndag førra veckan. Den hær veckan jobbar jag måndag-fredag, sen åker jag till Sverige. Ska bli sååå skønt. Då har man jobbat 12 dagar i stræck och kænner sig førtjænt till en ledig helg hos mamma och pappa.

Snart åker min syster och hennes lilla familj på semester, de gottegrisarna. Jag vill också. Fan också. Har tænkt ringa henne flera gånger i helgen, men alltid har det kommit något i vægen. I feel soo stupid. Hoppas jag hinner ringa henne idag!

Hej, svej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen. tufft med så många dagar. jag går bara imorgon också, sen är jag ledig resten av veckan.. på fredag ska jag göra praktik hos billy sjukgymnast i klippan. när kommer du hem ? kan ju komma inom och säga hej på fredag ? pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback