Se på mig

Idag jobbade jag ute på Bygdøy mellan 12 och 18. Det är trevligt att få lite omväxling och inte bara jobba på samma ställe alltid, även om jag känner att kroppen behöver vara lite ledig och få vila.

När jag kom hem var det dags att laga mat och fixa till lite här hemma, för klockan åtta väntade vi gäster. Har haft förfest här hemma ikväll, och de andra har precis stuckit ut. Jag stannade hemma för att jag tyckte att det kunde vara skönt med lite lugn och ro. Kände inte alls för en kväll ute på stan.

Så nu är vårt soffbord fullt med en massa ölburkar och vinflaskor och allt vad det nu är här står. Jag sitter och blundar samtidigt som jag skriver för att jag är så trött. Dags att sova då, antar jag. Dock är jag ganska förvånad över hur bra det går för mig att skriva med stängda ögon. Nu hade Birgitta blivit stolt över mig, eller hur Linda?

Imorgon ska jag åter ut på byyyygden och jobba. Börjar 11.30 imorgon och jobbar till ca 19. Joooodå, så atte....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobba inte fööör mycket nu Emelie! Jag vill inte se dig inne i en vägg vid 21 års ålder.

"Biggan" hade varit mycket stolt! =)

2009-03-30 @ 08:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback