Lortgrisar är vi allihopa...

Fy... fan... säger jag bara, vad här ser ut. Såhär illa har det inte varit på riktigt länge. Jag vill knappt inse att det är jag som bor här. Haha. Idag är jag i alla fall ledig från jobbet, så jag ska storstäda hela lägenheten och göra den sååå fin.

Det finns små anledningar till varför det ser ut som det gör här.
1. Robin kom hem från en långhelg i Idre i måndags, och därför ligger hans packning lite huller om buller här hemma. Pjäxor, skidor, kläder, resväska...
2. Jag tvättade igår och det hänger en massa tvättade kläder på tvättstället + att det ligger torktumlade strumpor o underkläder i en stor IKEA-kasse.
3. Ingen av oss har orkat diska (okej, det VAR min tur) på flera dagar, och ett stort berg har vuxit fram i köket. Dessutom har vi en massa pantflaskor som måste pantas.
4. Igår efter min dusch, har någon av katterna hoppat i det fortfarande våta badkaret med kisslåde-sandiga tassar och det ser inte liiiite skabbigt ut. USCH!

Den stora sanningen är... Vi är alldeles för lata. SKÄRPNING!

Hur pinsamt det än är, och hur äcklade ni än kommer bli, så ska jag lägga upp bilder på det. Detta är för att pusha mig lite till att städa upp skiten. Annars kanske jag "råkar" glömma bort något. Alltså. Här kommer de vidriga före-bilderna. Och om några timmar kommer förhoppningsvis de lite trevligare efter-bilderna.


FÖRE STÄDNING!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha... Hej min slarvsyster! =) Jag saknar dig. Ska bli kul att se efterbilderna sen! KRAM!

2009-03-04 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback