Lördagen lite kort

Helgen har faktiskt varit ganska hektisk, känns det som. Jobbade både fredag och lördag, vilket gjorde en jäkligt sliten. Efter jobb på lördagen gick jag, Iris och Filippa och småshoppade lite på CC Vest. Efter det åkte vi hem till mig och lagade mat, tagliatelle med spenatsås. Det var, helt ärligt, något av det godaste jag ätit på länge. Tro det eller ej.

Efter maten drack vi lite vin och duschade och gjorde oss redo för kvällens festligheter. Jessicas och bagarnas inflyttningsfest. Vi kom inte hemifrån förren klockan elva på kvällen, tiden gick så otroligt fort!
Hos Jessica träffade vi även vår gamle vän Jonas samt hans vänner, vilket var väldigt trevligt. Tyvärr gick Filippa hem ganska tidigt. Eller ja, det gjorde kanske jag också? Tidigare än vanligt i alla fall. Var väl hemma vid tre-tiden.

Eftersom jag hade jobbat hela helgen och inte fått någon ordentlig sömn, så sov jag till halv ett igår. Nice! :)


Yum! Det är iofs inte det lättaste att få den här rätten att se aptitlig ut på bild.


Filippa sminkar sig och Iris ser allmänt söt ut. Puss!


Det är väl tradition med en knasig Emelie-bild från alla fester?


Jessica, Iris och jag. HALLÅ gravidmage. :) Som sagt, Filippa hade tyvärr redan försvunnit när bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback