Some day

Nu har vi minst 2 dm snö, vill jag lova. När man tittar ut önskar man att det var julafton igen. Det är ju såhär det ska vara!! Vitt, kallt och mysigt.

Nu sitter jag och äter vaniljglass med varma bär. Hallon, vinbär, björnbär och blåbär tror jag att det är :) Mumsigt är det i alla fall. Har blivit färdig med garderoben också, och det känns såå härligt! Det är en del som ska slängas också. Eller ja, slängas och slängas. Mina systrar lär väl titta på det först, och sen kanske Ronja också. Eller? :)

Jag hade maten färdig när Robin kom hem från sin skidåkning, vilket var mycket uppskattat. Kyckling, pommes, sås och megagod sallad med bland annat avocado och fetaost i. God söndagsmiddag!

Jag funderar på att sälja den här datorn och köpa en bärbar istället. Är det en bra idé?

Kommentarer
Postat av: becks

hej gumman. bra ide det där med datorn , du kommer nog inte ångra dig. jag ska faktiskt spara till en ny bärbar. så vi kan ha denna alltid hemma, så ska jag köpa en sån LITEN bärbar som e lätt att ta med sig till skolan. smart va ;) ? mysigt med snö, önskade vi också hade det. men de e bara regn regn... nu ska jag snart till skolan. idag är jag en termin 2a ju :D hihi. puss

2009-01-19 @ 06:38:31
Postat av: Linda

Hej syrran! Jaa, jag vill gärna titta på kläderna! Jag får komma o hälsa på dig snart! I februari kanske? Micke kanske också vill med, så kan han o Robin umgås. =) Hur ser ditt schema ut helgen 13-15 februari t ex? KRAM.

2009-01-19 @ 08:59:01
Postat av: Emelie

Becks: jag tänkte också köpa en liten smidig dator. robin har visst redan valt ut vad jag ska köpa. haha. så jag ska köpa skärm, tangentbord och mus och så också, som jag kan ha när jag är hemma om jag inte orkar skriva på det bärbara liksom. hehe. :) vi har extremt mycket snö. kan inte öppna balkongdörren, hahaha..!!



linda: jaaa, micke snackade ju om att komma hit och åka skidor med robin, då får ni ju komma snaart :) jag saknar er, det hade varit roligt om ni kom båda två tycker jag. schemat för februari har jag inte fått än, jag får det typ någon gång i denna veckan. kan höras när jag fått det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback