Morgondagens aktiviteter

Imorgon ska jag faktiskt hitta på en del trevliga saker.
Jag ska träffa Madde först vid typ... 12-tiden kanske. Vet inte om jag bara ska hem till henne och snacka skit eller om vi kanske tar en sväng till Väla. Kanske kan hitta något smått där, man vet aldrig. Sen drar vi kanske hem till mig en stund. Skoj ska det bli i alla fall, att träffa henne igen. Det var evigheter sen! Har inte lyckats planera in någon gång när jag varit hemma.

Senare på kvällen ska jag hem till Anneli, min gamla danslärare, och äta middag, dricka vin och snacka en jäkla massa skit. Ska bli askul! Hoppas att Anette också kommer. Lär bli smått galet dock, men det struntar jag i. Vi är bra på att dricka vin och ännu bättre på att snacka.

Nu ska vi spela kort och dricka glögg. Hihi.

Becks och Nelle: Vi måste träffas. Kan ni på tisdag? Eller någon av er vill följa med mig och Madde till Väla?
HÖR AV ER!

Kommentarer
Postat av: Nelle

Fuck att jag läste detta så här sent :(:( Jag är ledig idag, måste dock plugga men det tar inte hela dagen :):) När åker du tillbaka??

2009-01-06 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback