Helgen

Nu är helgen slut igen, fan vad fort det går. Tänkte skriva ett "litet" inlägg om min helg.

I lördags jobbade jag 11-19, sen var det fest som gällde. Jag fick fixa mig på jobbet helt själv och hade det faktiskt ganska nice. Satte på musik på youtube, bytade om och sminkade mig. Soft. Sen kom Rasmus och hämtade mig. Vi hämtade upp Iris på vägen och fortsatte mot Knut. Hos Knut bjöds det på tacos, himla gott, sen satte vi oss i vardagsrummet och snackade och drack vin. Tiden gick asfort och plötsligt var klockan ett. Då kom folket på att vi kanske skulle dra ut också (kanske lite sent?). Vid halv två kom vi oss därifrån och var inne i stan en kvart senare. Jag tyckte inte att det kändes speciellt lönt att betala för att gå in på något ställe och stanna där i en timme innan de stänger. Nä, jag stack hem istället till Robin som hade gjort det mysigt med ljus och så. :)

Söndagen var jäkligt nice faktiskt. Vi sov länge, Robin gick och köpte frukost och medan vi åt frukost såg vi på Bolt. Sååå bra film! Sen tyckte vi att det var dags för katterna att få komma ut lite, vi har det som en liten tradition på söndagar att släppa ut dem på bakgården. Det märks att de tycker att det är jättespännande, men de är väldigt försiktiga och ska stanna och lukta och titta på allting. Så söta :)
När vi hade varit ute en stund gick vi in igen och slappade en stund, innan jag fick ett städryck och satte igång oss båda två på storstädning. Skrev en lista på vad som skulle göras, sen strök vi efter hand som det gjordes. Effektivt och roligt när vi hade Eurodance som pumpade ut ur högtalarna. :)
Vi hann precis städa färdigt innan Robins föräldrar kom och hälsade på. Vi lagade mat och....

Fan.. Nu ringde dom från jobbet, ska komma en timme tidigare. UH!
12-21 är fan inte skoj. Haha.

Hejdå ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig helg du har haft syrran! =)

Men jag förstår att den gick fort eftersom du jobbade i lördags också. Vi hade också en sån skön slappe/städe/tvättedag igår. =) Saknar dig.

2009-01-12 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback