Hej svärmor!

Idag är jag ledig från jobbet, härligt härligt! Jag ska umgås med Robins mamma idag, faktiskt. Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra dock. Chefen rekommenderade mig att åka ut till Bygdøy för att se lite på museum och så. Vet väl inte riktigt om jag och svärmor är sugna på det, men det är ett alternativ i alla fall. Annars blir det kanske bara lite shopping och fika och så. Ska dessutom fråga henne om hon vill färga mitt hår. Har köpt hem ny färg, mörkbrun, som definitivt ska täcka min utväxt.
 Det har blivit lite mindre bra de senaste gångerna jag färgat det. Jag har haft mörkbrun färg i förut, och när jag sedan skulle färga utväxten använde jag mig av en chokladbrun färg..... Lyckat.. Utväxten blev något rödare än resten av håret. Så ska det inte bli med den här hårfärgen i alla fall.

Jag saknar mina systrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback