Goodmorning, goodmooooorning

Gäsp. Nu är klockan snart tre, och jag vaknade för ca. en halvtimme sen. Det här är sjukt. Såhär länge har jag inte sovit på ÅR. Men skönt var det minsann. Vaknade av att Kurry och Tiger kom upp och trampade på mig och slickade mig på händer och armar. Ganska mysigt sätt att vakna på faktiskt :)

Igår hade jag sååå roligt. Det blev utgång med mina kära arbetskamrater Iris, Jessica och Filippa, samt Filippas sambos. Vi åkte till Filippa och hade lite förfest där med vin, shot, popcorn och en massa tjejsnack. Allt som behövs för en lyckad förfest med andra ord. Vid halv tolv tiden bar det av mot centrum, mot Stravinsky. En 30-åring som en av tjejerna kände hade hyrt en del av stället för sin födelsedag, så trots åldersgränsen och utan att betala inträde trippade vi nöjda in.

Efter ett par timmar inne på Stravinsky begav vi oss till våra kära vänner bagarna, som satt på en bar som hette Ophelia. Jäkligt dött, men what the fuck, vi hade hela dansgolvet för oss själva. Haha. Klockan blev snart tre och det var tid att tänka på refrängen, som man säger. Jessica träffade en söt pojke som hon spenderade resten av natten med, han hade lovat henne helkroppsmassage när de kom hem, vi får väl höra imorgon hur det blev med det. Iris och bagarna skulle hem till dem och ville att jag skulle följa med. Men jag orkade inte. Klockan var ju ändå över tre, och jag kände att det var hög tid att klacka hem till Robin och lägga mig i sängen tillsammans med honom. Trots problem med högklackat i snö och halka så kom jag hem lite efter halv fyra.

Det enda irriterande var att jag släpade med mig min kamera till Filippa, och när jag skulle ta foto, hann jag bara starta den innan den blinkade till mig "INGET MINNESKORT". Helvete! Minneskortet sitter fortfarande i datorn. Haha. Så det blev inte ett enda foto den kvällen.

Nåja, nu har jag suttit här och skrivit alldeles för länge känner jag. Börjar se suddigt. Dags för lite frukost och kanske en dusch? Sen ska jag nog sätta igång en film på projektorn. :) Robin är iväg med sina nya skidkompisar och åker skidor någonstans idag. Han kommer inte hem förren ikväll.

Puss o Kraaaam, jag saknar mina vänner.

Rebecka, Nelle, Madde, ALLA... när kommer ni och hälsar på? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback