Inget att göra

Vilken är den senaste filmen du sett? Madagaskar 2
Vem ringde du senast? Robin
Vem ringde dig senast? Mamma
Hur löd det senaste sms:et du fick? " Jag tycker jättemycke om dig. sov gott ;) "
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
När såg du senast din mamma? en timme sedan
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Becks, igår när vi träffades och snackade skit
Hur stor är din säng? I Klippan 120 , i Oslo 160
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men snart bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Tre
Sover du på någon särskild sida? På Robins högra sida
Flirtar du mycket? Är en väldigt flirtig person
Läser du dagstidningen? Nej, aldrig
Dansar du i bilen? Ja, om det är en bra låt och jag är på bra humör
Hur länge har du campat som längst i ett tält? 10 dagar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30
Använder du flip-floppar? Nej, får ont som fan
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa tror jag
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Haha? Nej!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Finns det väl alltid någon som gör. Eller?
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0435
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Precis lagom, inte för litet och inte för stort
Vilken film kan du alla replikerna till? Mysteriet på Greveholm (Ingen vill se den filmen med mig och Nelle)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
Kan du kasta macka? Om jag har tur
Har du en blogg? Ja
Gillar du att flyga? Det är häftigt, men det är coolare att dyka
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-6?
Vilken är din favoritfrukt? Passionsfrukt
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas, men det beror väl lite på personen?
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Läser inte böcker så ofta, men... "Pojken som kallades Det" kanske...
Tycker du att du är attraktiv? Oftast inte
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
MammaBecka och Becks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback