The best laughter in the world

Varför tappar jag hela tiden skrivsuget? Eller... Infinner sig skrivsuget någonsin, egentligen?
Jag vill ju skriva! Jag vill ha något att gå tillbaka till och läsa om gamla minnen, se på bilder och... bara minnas, helt enkelt.

I alla fall, Robin har varit och åkt skidor idag och jag har hjälpt Jessica att flytta. Lagom svag i armarna nu.
Har varit mera duktig idag. Jag har städat, diskat och lagat mat. Maten är färdig till mig och Robin, det är bara Robin som saknas nu. Och ruccolasalladen, men den tar Robin med sig :)
Jag har gjort en pastasallad med grön pesto, bacon och fetaost. Ruccolasalladen ska också i. Sååå gott.

Nästa helg åker jag och Robin hem till Sverige. Det ska bli mysigt att träffa mamma och pappa igen, efter deras 3 veckor i Thailand. Bruna som pepparkakor kommer de vara i alla fall. Fusk.

Later!


Kommentarer
Postat av: nelle

iiiiiiih, ska vi träffas dåååå? :)

2009-02-15 @ 23:21:19
Postat av: Linda

Hej lillasyster! Vad gott det låter med pastasallad med pesto, bacon och feta. Mums!

Jag har tänkt ha ett litet kalas på lördag hemma hos oss, så Ebba också är med och firar. Om jag skulle firas med William hade det blivit nästa fredag och då är Ebba hos sin mamma. Roligt för henne att ha lite kalajs. =)

Hoppas ni vill komma då, både du och Robin.

När åker ni hem till Sverige? Fredagkväll?

Puss & kram.

2009-02-16 @ 09:38:31
Postat av: Jennie



Tittar du på Mia och Klara?

Du har missat något annars ;-)



Ha de gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback