Underbara väder!

Idag är det fantastiskt fint väder. Samtidigt som en del (läs: en hel del) snö ligger kvar på marken, skiner solen och himlen är blå. Underbart. Det var säkert därför jag vaknade så tidigt som klockan åtta först, trots att jag var upp ända till halv tre. Kroppen ville ut i det fina vädret :)

Min näsa och hals vill nog inte helt detsamma, men det struntar jag i. Näsan är det totalstopp i, och när jag försöker snyta mig kommer det blodblandat snor. Too much information? Halsen känns öm och lite svullen, men jag suger på en mucoangin nu, för att göra det hela bättre.

Ska ut en promenad i det fina vädret nu, vem vet, det kanske försvinner lika fort som det gjorde igår. Totalvände på en sekund! Efter promenaden ska jag äta lite frukost, ta en dusch och klippa och måla naglar på både fingrar och tår. Det får man göra när man är ledig från jobbet. En ansiktsmask ligger också på schemat.


Jag saknar mitt blonda hår.

Kommentarer
Postat av: uncle c.

Riktigt fin bild

2009-03-22 @ 23:38:55
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback