What to do?

Idag har varit en mycket bra dag, nästan hela dagen i alla fall.
Trött som en björn i vintertid åkte jag till jobbet klockan halv sju imorse. Trots tröttheten kände jag mig fit for fight. Hela dagen på jobbet gick bra och jag kände mig riktigt glad. Tiden gick fort och klockan två var det dags för mig och Jessica att sluta. SKÖNT!

Vi bestämde oss för att gå och äta på Friday´s. Åt varsin Jack Danielshamburgare och den var ju bara sååååå god. Efter Friday´s åkte vi vidare till Colosseum för att gå på bio. Vi såg Män som hatar kvinnor. Gud vilken bra(men hemsk) film! Det var fortfarande ljust när vi kom ut från bion vid 19.40, vilket kändes konstigt. Men det var härligt att komma hem i tid och kunna slappna av lite innan sängdags :)

TACK JESSICA, för en underbart mysig dag med dig. Som du sa "Jag har alltid så roligt när jag är med dig!"

På vägen hem ringde jag till mamma. Tänkte ringa en snabbis och kolla läget. Snabbisen blev närmre 1½-2 timmar lång och inte alls lika smärtfri som jag tänkt mig. Vi började prata om mina planer om att flytta hem till Skåne för att studera till hösten. Hur saker och ting skulle bli sen med lägenheten, katterna, Robin, allt. Asjobbigt samtal som egentligen inte fick någon bra lösning. Det finns ingen bra och smärtfri lösning på det hela. Det kommer bli jobbigt, men det måste göras. Jag ska hem och studera, frågan är bara när och hur.

Tiden får utvisa hur allting blir. God, please help me.


En lite gladare bild, för att göra inlägget snäppet trevligare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Emelie:)

Vad du är fin i ditt hår!!! skitsnyggt blev det verkligen:D

Jag säjjer bara, fy fan va framtiden är jobbig:(

tror jag förstår lite hur du känner dig, eftersom det låter ungefär som mitt liv innan jag hoppade på utbildningen... ångest, panik, panik, PANIK!!!!!

Men jag hoppas att du kommer fram till nåt bra, positivt är ju faktiskt att det verkar som om när man väl bestämt sig och går in för det så blir allt mycket lättare.. det är ju bara det där med att bestämma sig...usch, vad jobbigt det är..

puss

(och du måste komma och sola med mig i sommar på mitt nya trädäck som vi snart ska börja bygga!!!)

2009-04-17 @ 10:53:05
Postat av: Emelie

Åååh, tack Sofie :) Glad jag blir!



Vad mysigt det låter med trädäck :) Jag kommer mer än gärna och solar med dig och lyssnar på allt spännande som hänt detta året.



Ska inte du börja blogga? ;)

Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-17 @ 16:22:30
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: sandra

hej! jag har precis startat en ny träningsblogg! kanske har du frågor om träning, kost, hälsa och vill ha svar på det? isåfall besök gärna min blogg och var med och utveckla denna blogg till en sida alla kan få träningstips ifrån!

2009-04-17 @ 16:25:01
URL: http://fitnesswork.blogg.se/
Postat av: S&M

besök gärna vår blogg! =)

Vi är två spralliga tjejer med en nystartad blogg.

Vi kommer med jämn uppdatering och en massa bilder =)

http://kalaskras.blogg.se

2009-04-17 @ 16:29:17
URL: http://kalaskras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback