Gate of India

Kläderna ligger framme på sängen, necessären är packad, imorgon åker jag hem.
Åh! Vad skönt det ska bli att komma hem. Det är mycket jag ser fram emot den här gången. Precis som alltid ser jag fram emot att träffa min(a) familj(er) (min och Robins) och vännerna. Jag ser fram emot mina frisörbesök, jag ser fram emot påskmiddagar, jag ser fram emot en fet shoppingtur med massa spenderade pengar. ÅH! Vad härligt det ska bli.

Ipoden är laddad med en massa musik och 4 (fyra!!) filmer. High school musical 3 (har visserligen inte sett ettan och tvåan, men), Save the last dance, Save the last dance 2 och Stomp the Yard. En massa bra dans/musikalfilmer. ÄLSKA! I söndags såg jag och Jessica på Step up och Step up 2 långt in på nattatimmarna, GUD vad jag älskar dansfilmer. Jag saknar Saltito, jag saknar att dansa över huvud taget. Fan. Jag önskar att jag hade börjat dansa vid typ.. 3-4 års ålder, så jag hade fått ordentliga balettgrunder och en vighet som heter duga. Jag har bestämt mig för att försöka bli vig.



Igår var jag, Iris och Jessica på en indisk restaurang. Jag och Iris åt en massa vitlök. Undra hur vi luktar idag, haha. Till förrätt delade alla tre på ett slags vitlöksbröd med färska vitlöksbitar i, YUM. Till varmrätt åt jag och Iris vitlöksmarinerad kyckling med grön chili och .... uh... koriander? Kycklingen var skrikande limegrön. Såg inte speciellt aptitligt ut, men gott var det!

Idag ska jag jobba 13-21... Sen åker jag hem, packar ihop allt så att det är klart inför imorgon, och sover gott. Imorgon börjar jag tidigt för att kunna åka med bussen 15.45. Jag ska åka tillsammans med My, så jag har sällskap hela vägen. Jippi! Blir kanske lite problematiskt om båda två ska sitta och se på film på min lilla Ipod nano. Haha. Menmen!



Glöm inte:
Tandläkaren torsdag 10.oo
Violetta torsdag 14.oo
Violetta fredag 10.oo


I'm happy!


Kommentarer
Postat av: Linda

I´m happy toooo! =)

2009-04-07 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback