En snabbis...

...innan jag ska in och jobba igen. Dvs om åtta minuter.

När jag och Iris kom till jobb idag, blev vi mer eller mindre besvikna. Eller rättare sagt trötta. Ingenting var förberett igårkväll och allt tog mycket längre tid eftersom vi var tvungna att göra det också. Såna saker som är så enkla att göra på kvällen när det är lugnt, men som blir så himla segt att göra på morgonen när man bara har en timme på sig att förbereda allt i butiken. 

Öppningen gick ändå bra vi klarade av att ha allt färdigt innan klockan slog åtta.

Ikväll ska jag packa min väska inför hemresan och fylla iPoden med nya filmer. Har fixat några mysiga filmer som jag tyckte om att se på när jag var mindre. Bilresan kommer gå såååå fort!
Det kommer bli skönt att slippa soppan imorgon eftermiddag, för när jag sätter mig i bilen hem, då slutar min diet. Kan ju inte gå på soppdiet när jag kommer hem till Klippan, och gå miste om mammas o pappas goda mat. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback