En ny vecka med nya tag

Då var det måndag igen och en ny arbetsvecka har kickat igång. Den här veckan kommer bestå av mycket städande och putsande överallt, eftersom The Big Boss kommer hit på onsdag eller torsdag och inspekterar och pekar på alla fel i butiken. Som vanligt...

Ikväll har jag tvättid, och jag skojar inte när jag säger att jag längtar. Det ska bli så skönt att bli av med alla smutsiga kläder i den överfulla tvättkorgen. Innan dess ska jag hinna med att laga soppa. Min soppa. 5 dagars diet står på schemat, och gött ska det bli. Lite småjobbigt att det blivit lite som en jojo med den här dieten. Fast det går åt rätt håll i alla fall. Går aldrig upp till det jag vägt förut, utan håller mig några kilo under. Så det går sakta men säkert neråt.
 
Jag åker hem igen i helgen, på fredag efter jobb. Det ska bli skönt, precis som alltid. Trist att det blir en så kort helg bara, då jag kommer hem sent på fredag kväll och åker hem på söndag eftermiddag. Förhoppningsvis hinner jag träffa Sara (och barnen?) på söndag, innan jag åker hem. Längesedan nu.

En halvtimmes paus går fort. Alldeles för fort. Nu är det dags för mig att gå ut och jobba igen. Allra helst hade jag velat ta en powernap.

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar efter dig! =)

2009-04-20 @ 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback