Dumbass

Chefer kan vara bra dumma ibland alltså. Igår gick jobbets micro sönder, så vi fick en låne-micro att använda tills vår egen blev lagad. Chefen fick ett sms om att den var färdig och han åkte iväg för att hämta den. MED låne-micron. Här stod vi utan micro och kunde inte värma upp kunders quiches och jag fick äta kall soppa till lunch. YUMMEY!

Nu är han tillbaka i alla fall, och saker och ting ska väl börja fungera igen. Alla sandwich är färdiga, disken är full, juicen är pressad. Med andra ord: Vi är redo för rushen.

Efter jobb ska jag till Ultra och köpa mig massa god frukt som jag ska ta med mig hem. Ikväll planerar jag att göra världens mumsigaste fruktsallad att äta efter soppan som en liten belöning till mig själv, hehe.
Hoppas det blir fint väder i eftermiddag, så jag kan sätta mig ute på balkongen när jag kommer hem. Hade varit sååå skönt att få lite sol på skinnet.

Igår fick jag och Robin alla våra smutsiga kläder tvättade och det är så tillfredsställande tycker jag. Att se hur smutsen försvinner och känna doften av sköljmedel i hela lägenheten. Jag är lite knäpp kanske.


Mmmm...

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till din blogg stumpan :D hade ju fått för mig att det var emElisen... jaja nu kan jag följa dina uppdateringar :D

Ses snart igen puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback