Det låter bra som fan!

Saker och ting börjar hända här. Diskussioner om flytt för oss båda är igång. My är här. Robin och My ska flytta ihop, kanske med Pernilla och Johan också. Hade inte det varit jättebra? Alla fyra är barndomsvänner och känner varandra utan och innan. Alla är likadana, de behöver inte alltid hitta på något, de kan sitta hemma en helg och bara ta det lugnt. De är chill helt enkelt. Lägenheten ska sägas upp inom den snaraste framtiden och jag flyttar när det passar. Katterna är fortfarande ett litet problem. Mamma verkade någorlunda positiv till att i alla fall testa att ta hem dem till Klippan, och se hur det fungerar. Pappas åsikt vill jag nog inte höra... (?)

Soffan följer med hem till Klippan, sängen tar nog Robin för tillfället, vi vet ju inte vart vi hamnar sen.

Det börjar kännas bra. Inga sura miner eller dåligt samvete för att jag ska flytta tillbaka hem längre. Skönt. Nu börjar man se ljuset i tunneln, och Robin verkar nästan se fram emot det lite han också.

Kommentarer
Postat av: becks

vad glad jag blir. både för att ni löser det så bra och för att du mår bra. och även för att jag kommer kunna träffa dig mer :D hihi !

Postat av: Nina

Vad skönt att det börjar bli till en positiv förändring (: Skönt att komma hem igen, snart drar jag med (Y)

2009-04-27 @ 20:15:20
URL: http://choclit.blogg.se/
Postat av: Mamma

Katterna - ja det får diskuteras ytterligare. Andra lösningar finns kanske? Men bra att ni löst det så här långt. Skönt för er.

2009-04-28 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback