Cold as ice

Då var man tillbaka i Norge igen. Ska det aldrig sluta vara jobbigt att åka ifrån Klippan? Hela hemrese-dagen är totalt förstörd. eftersom jag är så känslig som jag är. Går och känner mig helt deprimerad och är allmänt otrevlig mot folk. Eller kanske inte otrevlig, utan reserverad. Tankarna far omkring i huvudet och gör mig knasig.

Har haft en helt fantastiskt härlig långhelg hemma i Klippan med mamma, pappa, Linda och Micke. Jag har nästan blivit blond och jag har varit hos tandläkaren som för första gången i mitt liv bara hade positiva saker att berätta efter undersökningen. Shoppat har jag också gjort... Två dagar. Gott! Jag har fått träffa mormor och Leif och en massa andra. Becks och Madde fick jag en dag med också. Jag har hunnit med en hel del, men ändå känns det inte som att jag fått nog. Jag vill tillbaka en stund till!

Klockan tickar, snart är min paus slut. Klockan två beger jag mig hemåt och packar upp väskorna. Jessica och Filippa kanske ska komma till mig ikväll. Förhoppningsvis vill solen komma fram en stund i eftermiddag också, så jag får mysa lite på balkongen.

Just kill me

Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-04-14 @ 13:21:50
Postat av: Sofie

Åhh.. måste va skit att slitas mellan två ställen som man (tror jag) trivs så bra på, men som är alldeles för långt ifrån varandra!! it sucks...

men, men hoppas du haft en glad påsk hemma i Klippan!!

Blev du fin i ditt "nya" hår? Kan inte tänka mig nåt annat iof;)

Blonds have more fun :D

Puss

2009-04-14 @ 13:29:16
Postat av: Emelie

jag förstår dig verkligen.. man får ju hoppas att de blir bättre snart!!

2009-04-14 @ 17:55:30
Postat av: Mamma

Som du slits, min lilla unge! Tur du har dina kompisar i Oslo, för du har ju ändå kul med dem. Det blir kanske en ändring av boendet längre fram? Tack för fina elvispen. Ses snart igen!

2009-04-15 @ 14:49:57
Postat av: anna ottosson

hej emlisen.

Hoppas du haft en trevlig påsk.

Vi ska tillbaka till Norge inom en snar framtid.

Blir tönsberg igen.

Vi får se till att ses du! :)

Himla länge sedan sist!



Ta hand om dig & hälsa Robin!

Puss&kram

2009-04-16 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback