A cup of tea

Det gick bra att jobba idag. Trodde det skulle bli en hektisk söndag, precis som förra veckan. Jösses vad stressigt det var hela tiden. Men idag var det lagom, tyckte jag. Lite folk hela tiden. :)

Nina och T(h?)erese var supersnälla och jag trivdes himla bra i deras sällskap. Efter jobb satt vi och käkade och snackade lite. Det var kul att båda två blev imponerade över min kaffekonst, man blir ju lite stolt. Jag är faktiskt asnöjd, för jag har börjat göra svanar som faktiskt (nästan) ser ut som svanar, och inte som små missbildade ormar. :D
Söta Nina fotograferade en svan och ett hjärta jag gjorde till ett par kunder, och la upp bilden på sin blogg. :)

Jag snor bilden för att skryta lite om min nästan-svan-liknande svan.



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin svan syrran! Har du kommit på hur man gör den själv?? Jag är så stolt över dig. =) KRAM, ses snart.. äntligen!

2009-04-06 @ 08:35:55
Postat av: Sofie

Guuuud va du är duktig!!! skitfina va dom!

När kommer du hem till mig och gör sånna fina?

Nu ska jag sätta mig i trädgården och plugga,

skitfint väder och jag hann inte med tåget till Göteborg, syyynd;)

2009-04-06 @ 10:57:21
Postat av: becks

du är duktig emlan. =)

Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 08:10:09
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback