Trött och frusen

Fy vad det regnade när jag skulle gå till Robin. Och inte hade jag tid att springa upp igen för att hämta paraplyet heller. Nej, där gick jag med sjalen runt huvud och hår, som en muslim... Ett tappert försök för att hålla mitt nyplattade hår platt. Lyckades ju sådär.

Turen på Akershus slott, som skulle vara en spökvandring, visade sig vara en helt vanlig guidad tur genom några av slottets rum. En guide berättade lite gamla historier om vad rummen användes till förr i tiden och lite allmänt om kungar och så. Intressant, men inte vad man väntat sig av en "spökvandring".

Nu ska jag faktiskt börja packa. Hann inte med det innan... Råkade somna lite i sängen och sen råkade jag hamna i soffan framför tvn och Friends, innan jag skulle iväg.

IH! Becks ska nog komma till mig imorgon och sova över hos mig. Vi ska bara snacka en massa skit och mysa och umgås precis som förr. Saknar henne något fruktansvärt. Det finns ingen som jag kan prata med på det viset jag kan prata med Becks.





Förresten så har jag sjuk träningsvärk i magen.

Kommentarer
Postat av: becks

wiho, vi ska sova över. gud vad längesen det va man sov över med en kompis. jag längtar massvis tills vi ses vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback