thursday

Okej, då blir det första stängningen idag. Lite nervöst är det allt, men jag hoppas jag har allt under kontroll. Har skrivit en liten kom-ihåglista som jag ska ha med mig, där det står saker jag måste komma ihåg att göra under kvällen. Iris jobbar ju ända till sju, så då jag har chansen att ta hjälp av henne så länge hon är där. Det här kommer gå utmärkt!

Kurry bajsar i badkaret. Det är mindre trevligt. Det har gått från att vara "någon gång då och då", till varje morgon! Lagom slitsamt att behöva fya honom och stänga in honom på toaletten varje morgon.
Kom ihåg! Måste köpa fy-digspray.

Ikväll slutar jag runt nio-tiden hoppas jag. Om det inte tar allt för lång tid med uppgöret... Sen är jag ledig imorgon! TJOHO! Men jag ska tvätta som vanligt. Haha. Det gör jag alltid på mina lediga dagar...

Nu måste jag ta mig i kragen och ringa till skattekontoret, för typ.. femte gången? De har stora problem alltså. Suck!
Skriver ikväll om jag orkar. :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej vännen. hoppas stängningen gått bra för dig ! jag e hemma hos mamma o pappa så om jag hinner så ringer jag dig imorgon ! =) kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback