Nostalgi

Jag stannade hemma idag också. Pratade med mamma och hon såg ingen anledning alls till att gå till jobbet när jag mår såhär. Synd att chefen är som hon är bara, hon gör mig ledsen när hon inte tror på mig.

Idag, precis som igår, ligger jag i soffan och tittar på Astrid Lindgrens filmer. Åh, vad jag älskar de.
Igår tittade jag på Tjorven, Båtsman och Moses och Tjorven och Mysak. Idag har jag tittat på Tjorven och Skrållan, Alla vi barn i Bullerbyn och håller just nu på att se Mer om oss barn i Bullerbyn.
Nostalgi, eller vad?
Jag skrattar, gråter, ryser och myser. Gud vad jag saknar att vara barn.

Nu är det exakt en vecka tills mamma, pappa och Linda kommer. Jag längtar såå!!
Har fått reda på att jag och Robin inte är bjudna till den där 50årsfesten som vi trodde. Det var bara vuxna som var bjudna. Vuxna.. Haha. Jag räknade in oss i den kategorin, men vi hör antagligen inte dit. Haha. Men det gör inget, för då får jag en kväll extra tillsammans med min familj. Wiho!!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, med min frukt, mitt nässpray och mina näsdukar. 
Astrid Lindgren for the world.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej syrran.

Oohh, va mysigt att titta på Saltkråkan-filmer! Kan vi inte se någon av dem nån kväll nästa helg?? =)

KRAM.

2008-10-31 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback