Jaha...

Ännu en helg är förbi. Herregud! Har jag verkligen haft någon helg överhuvudtaget?
Min mobil har varit avstängd hela dagen igår och idag, inte haft något batteri. Dessutom så har jag inga pengar på mobilen.

Till syster Linda: Jag läste precis ditt sms, men jag har som sagt inga pengar och kan därför inte svara + att jag är rädd att du sover nu, vill inte ringa o väcka dig :)

Soooooo.. Igår direkt efter jobbet, skulle vi hem till en av Robins arbetskompisar. Några från hans jobb skulle träffas, käka raclette och dricka lite. Var himla trevligt. I alla fall tills ca klockan 10, när Robin blev för full, så att jag fick ta hand om honom.
Piiiinsaaamt.

Vi sov hemma hos dem, eftersom jag inte kunde rubba den däckade. Idag har vi bara käkat en massa onyttigheter och kollat film. Jag har varit duktig och tränat pilates idag. Duktig! :)

Nähä, om man skulle ta vara på den extra timmen och gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej vännen. vad skönt att läsa om folk som du som har de så bra, tid att träna o leva... usch, jag är inne i en period av ångest och allt möjligt som bara tynger mig. jag ringer nog dig i veckan för ska hem till klippan på torsdag till söndag. puss min fina tjej.

Postat av: Linda

Hej syrran!

Jag började undra igår, varför svarar hon inte..? Men nu när jag läser det så minns jag att du sa för ett tag sen att du inte hade pengar på din mobil. Har inte tänkt ladda den? =) Miss you lovely.

2008-10-27 @ 09:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback