Jag ser det snöar, jag ser det snöar.


Att vakna till denna vintervärld var en stor chock för mig. Det snöade massor och vi fick säkert en 3cm totalt.
Men mysigt är det allt, eller var... Det mesta har smält redan, vilket inte var så oväntat.
Katterna fick i alla fall uppleva sin första snö, svårt att avgöra om det var populärt eller inte. 

Idag har jag mått ännu sämre, har varit såå snorig och haft jätteont i halsen och i huvudet. Helt hängig. Usch. Egentligen borde jag vara hemma från jobbet imorgon också, men det lär väl inte vara så populärt antar jag. Det är nog bättre att jag sticker dit och gör mitt bästa och smittar ner de andra. Det är väl det som krävs för att man ska bli trodd på.

Min dag har bestått av en massa sovande, diskande och tre timmars Saltkråkan. Vart har tiden tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej gumman. vad mysigt med snö. jag älskar vintern och bara längtar tills man går ut och det knakar under fötterna. när kommer du hem next time ? miss u

Postat av: Linda

Då ska vi ta med oss vinterskorna till Oslo? =)

2008-10-30 @ 08:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback