Grattis liksom...

Höjden av trötthet, det är fan när man somnar på bion... Fan vad pinsamt...
Och inte var det någon lugn, romantisk, "lätt-att-somna-till-film" inte. Nejdå, Tropic thunder var vi och tittade på.
Jag försökte verkligen hålla mig vaken. Sådär, ni vet, när man verkligen får anstränga sig för att hålla ögonen öppna, trots att det inte går. Ögonen var extremt torra och huvudet trillade i princip ner i knät på mig en gång i minuten.

Imorgon får jag i alla fall sova ut, börjar inte förren 13.00. Jag ska ha min allra första stängning imorgon, ensam... Utan någon som vet hur allt ska gå till. Hjälp. Det borde gå bra, har ju varit där frivilligt någon extra kväll för att "vara med" när någon annan stängt, mest som en liten repetition liksom.
Men nervöst är det i alla fall, ska stänga både imorgon och på torsdag.

När jag tänker efter kommer jag nog inte få sova ut ändå. Har ju trots allt två katter som vaknar på morgonen, när Robin går hemifrån. Då vill de minsann inte sova! Då ska dom upp och klättra på en, slicka på en, jama på en, lägga sig på en, trycka sig mot ens ansikte.. "VAKNA! VAKNA!" Men det är mysigt...

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Linda

haha.. söt du är syrran. Somna på bio är inte alla som kan! Måste ha varit sköna stolar? =)

2008-10-15 @ 09:00:53
Postat av: Emelie

haha den har jag oxå sett, men den va ingen höjdare.. men du måste va sjukt trött :S

åååh mysigt.. jag vill oxå ha katter =)

2008-10-15 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback