Godmorgon!

Vaknade av ett samtal från jobbet. Tjoho.
Ska jobba 11-19 idag istället, för Jonas är sjuk fortfarande.
Ganska skönt faktiskt, att slippa stängningen idag. Kanske slipper jag den imorgon också?
Å anda sidan vore det skönt att bli av med första stängningen någon gång, så man lär sig att det inte är så jobbigt som man tror.
Nog om det.

Nu har jag i alla fall kommit upp ur sängen, två timmar tidigare än planerat (även om jag inte kan sova så länge, tänkte jag ligga och dra mig ända till elva, hihi). Dags för lite frukost kanske? Njä, börjar dagen med några saffransbullar, som jag och mamma bakade när jag var hemma, och ett glas oboy. Perfekt start på en onsdag.

Förresten så saknar jag min syster.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig också Emlan pemlan päron.... =) Jag vill snart komma och hälsa på dig! När var det du skulle få nästa jobbschema?? Kram.

2008-10-15 @ 19:49:55
Postat av: Emelie

Får det typ.. i mitten av nästa vecka, hoppas jag.

Hoppas du kan komma upp snart! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback