Fy fan vad jag hatar henne

Idag är jag hemma från jobbet. Robin var hemma redan igår, han har fått något virus som nu (oväntat) också har smittat mig. Ont i halsen, förkyld, känner mig febrig och matt i kroppen. Usch.
Kul att man får dåligt samvete när man ringer jobbet och berättar att man är sjuk. ÅH!!

Nu ska jag och Robin i alla fall äta frukost. Resten av dagen kommer bestå av en massa vilande, tv-tittande och sovande. Ska nog lösa något korsord också ^^ Har blivit värsta nörden. 

Om bara lite mer än en vecka kommer mamma, pappa och Linda. Åh, vad jag längtar! Då har jag precis fått min lön också :D Tror att jag ska ta dem till Yaya's faktiskt. Sen kanske det blir en liten shoppingrunda om vi hinner?, eller vad säger du Linda?

Kommentarer
Postat av: Linda

=) Mycket möjligt! Fast.. kanske inte så kul för pappsen? I söndags köpte jag den dyyyraste jackan jag nånsin köpt, men oj vad skön den är! Och fin! :D

Den åker med till Oslo, så då får du se den.

Få inte dåligt samvete för att du är sjuk! Jag vet hur det känns, hur du menar, men när man är sjuk är man sjuk! Punkt.



Snart ses vi syrran. Älskar dig. KRAM!

2008-10-28 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback