flæskesvær

Blev ett litet uppehåll bland inläggen ser jag, men sånt är livet.
Jag har haft en himla härlig helg hemma i Skåne tillsammans med mamma och pappa, det är därför jag inte skrivit något.
Har inte suttit vid datorn något på hela helgen känns det som. Jag har faktiskt inte gjort någonting alls.
Hela helgen har jag spenderat tillsammans med mamma och pappa, hemma.. Vi har lagat god mat, varit ute och gått långa härliga promenader, njutit av varandras sällskap, och.. ja.. Inte alls mycket, som sagt..

Idag var det en sån där jobbig dag på jobbet. En dag som man verkligen inte vill vara där. Allt kändes jobbigt och alla bara suckade och klagade och skrattade åt varandras elände. Jonas var sjuk, så både jag och Iris fick stanna en timme extra. Fy tusan, vilken dag.
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, sitter och äter lite flæskesvær och dricker juice. Robin tycker jag är vidrig som kan äta det. Jag lärde mig äta det när jag var liten, av mamma o pappa. Varje skolavslutning åkte vi till Tivoli i Helsingör och åkte massa karuseller och hade det skoj. Då åt vi flæskesvær. Mamma sa till oss, att om vi äter det för fort, så kan vi tappa andan. Det värsta är, att ibland tycker jag att jag får himla svårt att andas när jag äter... Psykiskt?
Är det bara jag som tycker det är gott med flæskesvær?

Chefen ringde nyss. Det är ännu en tjej som sagt upp sig. Det har varit lite mycket strul på sistonde, man börjar undra...
Borde det inte tändas en varningslampa snart?.. Kanske är det dags att ändra på något, för att få behålla sina anställda?..

Sååå, istället för att jobba 7-14 imorgon, ska jag jobba 9-18 ( ! )
Lovely.



Snart är det dags att byta om, om en halvtimme bär det av mot Sats. Jag och Robin ska på spinning. Abba special, hette timmen. Fan vad gött att spinna till en massa Abba-musik! Pepp eller vad?
Imorgon är det aerobic och mage&rygg som gäller. Ska bli gött som fan.


Kommentarer
Postat av: rebecka

åh, jag vill också träna tillsammans med fredrik. synd att han tränar så mkt brottning.

Postat av: Nelle

JAG ÄLSKAR FLÄSKASVÄÄÄÄÄR (haha, stavning!!) Träffade förresten Alexandra och Malin på tåget idag på väg hem från skolan. Vi pratade om dig. SAKNAR DIG GUMMS!

2008-10-14 @ 15:22:15
Postat av: Emelie

åååh fläskasvär e ju de godaste.. danskt vet du ;) hahaha

2008-10-14 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback