Duuuktigt!

Idag slutade jag klockan två. Visst är det slitsamt att gå upp halv sex på morgonen, men det är fan värt det!
Att sluta klockan två är riktigt skönt, det känns som om man har en hel dag kvar efter jobb.

Efter jobbet åkte jag hem, röjde upp lite i lägenheten och bytade sedan om för att gå till Sats.
Jag tog två träningspass efter varandra. Aerobic och sedan MageRygg. Aerobicen var jätteskoj, och MageRygg känns verkligen nu efteråt. Nice. Detta ska lätt bli en tisdags-tradition :)

När jag kom hem från träningen gick jag och handlade till kvällsmaten. Hade visserligen rester från igår (ris&tonfisklåda), men jag var såå sugen på tacos. Ris&tonfisklådan får vänta tills imorgon.
Robin kom hem lite över sex, och då var bordet dukat och maten var färdig. Diskat hade jag också hunnit med. Känner mig riktigt flink :)

Har en jäkla reklamlåt på huvudet...
"Var tredje søk er gratis, gratis, gratis. Var tredje søk er gratis på 2100..."
För fan!


Sommar, brun, glad. Åh!

Kommentarer
Postat av: Nelle

Tacos! NU BLEV JAG SUGEN PÅ TACOS!

2008-10-07 @ 22:52:54
Postat av: ronja

vad kul att du har börjat träna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback