Dancing in the moonlight

Ännu en dag på jobbet avklarad, utan några större problem.
Pratade med chefen idag och bad om ledigt. Jag och Robin ska åka till Egypten den 9e december, är det tänkt. Stannar där i en vecka.
Tänkte först ta ledigt i två veckor och sedan vara hemma över julen, men chefen gav mig bara en veckas ledighet verkade det som. Hon vill att jag ska jobba minst fram till den 23e... Kul... Jag vill fan hem senast den 22a. Mah.

Trots chefens stränga bud, tycker jag väldigt bra om henne. Efter jag och Iris slutat jobba, kl. 14, stannade vi i personalrummet och snackade skit med chefen medans hon målade om väggarna. En fin blå vägg, med moln, träd, gräs och blommor. "Så føles det som om vi sitter utomhus når vi er på pause. Så deeeilig!"
Vi satt iaf kvar till kvar över tre. Haha. "Fan, vi missade bussen.." "Fan, vi missade den här också!" "Jaha... denna också.. då tar vi väl nästa då.."

Nu ska jag börja packa lite tänkte jag. Åker hem till Skåne imorgon efter jobb. Ska bli mysigt. Robin stannar kvar i Oslo den här helgen. Så det blir en lugn och skön helg hemma hos mamma och pappa. De hade inget direkt planerat heller, så det blir väl typ tv-tittande, lite korsord och bara massa mys.

Ikväll, klockan sex, ska jag befinna mig utanför Robins jobb. Han slutar då och vi ska på spökvandring med hans jobb på Akershus slott. Ska bli spännande att se hur det är. Det sägs att det finns riktiga spöken där.. buuuuhuuuuu... :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

ah, vad mysigt att åka till egypten. vill också, tyvärr finns de varken tid eller pengar när man pluggar. men vi sparar ju till vår newyork resa :) hoppas vi hinner ses i helgen. puss på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback