Då var man på det igen...

Det var åtminstone några som var intresserade av mitt liv här i Oslo, så jag ska försöka ännu en gång att hålla bloggen vid liv.

 Idag hände en ganska rolig sak på jobbet. En dam jag nyss tagit betalt av i kassan, kom fram till mig
"Undskyld.. Jeg må bare spørre om en ting..."
"Absolut, vad lurer du på?"
"Vad for noen speciell skole har dere gått på? Dere er så mye bedre på service enn de andre.."
"Ehm.. En helt vanlig skola som alla andra.." , svarar jag och ler stort.
 "Ååhja..." säger hon, ger mig en förvånad blick och går tillbaka till sitt bord.

Jag blev så himla glad och nästan lite generad. Det värmer så mycket när man får positiv kritik från sina kunder, och inte bara från chefen eller andra på jobbet.



Kommentarer
Postat av: Emelie

naawe jag säger ju de.. du e så jävla duktig =) den bästa kommer från klippan =)

2008-10-07 @ 17:18:09
Postat av: rebecka

hej lovely. blev du sugen på att börja blogga nu när du såg att jag också tagit tag i de :P ? ja ska läsa din vaaarje dag. o du, vad kul att dom berömmer dig. jag kan verkligen tänka mig att du är bäst där. puss på dig gumman.

Postat av: nelle

dooooooooooktiiii! :):) ihihi. angående thailand: KOM OCH HÄLSA PÅ MIG! Gratis boende isf förfan :D

2008-10-07 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback