Äntligen!

Äntligen har vi bestämt när mamma, pappa och Linda ska komma hit. Har varit massa problem hit och dit, en kunde inte den helgen, jag kunde inte den, den andra kunde bara den. Och ja. Till slut kom vi fram till att den sjätte blir bäst. :D
De kommer sent på torsdag kväll, eller natt, och stannar tills på måndagen. Wiho. På lördagen ska jag och Robin på 50årsfest i Moss, så då får dom klara sig själva. :(
Längtar jättemycket efter dem. Ska bli mysigt att få hit dem igen. De har ju inte varit här sen jag började jobba.

Börjar klockan 10 idag, precis som igår. Jobbig dag som fan. 10-19. 8,5 timmes arbete på United är fanimej inte att leka med. Är helt färdig när jag går därifrån. Puh.
På lördag börjar jag 11 t.o.m... Stänger.. :/ Sen efteråt ska vi hem till Robins jobbekompis, på jobbefest. Hehe. Tyvärr börjar det redan klockan 18, och jag slutar inte förren typ 19... Men vi får komma efteråt helt enkelt. :P

Nääähäää.. En tandborstning och lite tv-tittande innan man ska dra kanske?..

Kommentarer
Postat av: Linda

=) Ja, det ska bli mysigt!

Det är snart ju.. Om två veckor precis!

Tycker absolut vi ska äta på den thailändska restaurangen du har pratat om, mums!



Puss & kram.

2008-10-23 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback