Aha, work work.

Bloggar från jobbets dator nu. Har paus i en kvart till så jag tænkte passa på att skriva ett litet inlægg.
Børjade klockan sju imorse. Jobbigt att gå upp tidigt idag, men tænk så skønt det blir att få komma hem i tid!! Att få sluta redan klockan tre! Oh, god.

Efter jobb ska jag åka direkt till sats. Ska sola och sen kolla vad de har før timmar att erbjuda i eftermiddag. Robin slutar inte førren klockan sex, och ska sen direkt och træna, så jag kan ju lika væl passa på att træna jag också.

Jag børjar bli førkyld igen. Eller rættaresagt har jag varit småførkyld i snart två veckor nu. Lagom slitsamt att vakna upp med tæppt næsa varje morgon. Bah.

Detta blev ett lagom flummigt inlægg med ointressant information. Men skit i det.
Nu dunkar det i hela jævla taket. Vad hænder dær uppe hos bagarna egentligen?..


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Emlan, haha.. två veckor? Du har väl varit småförkyld i snart ett år? Sorry, men det är ju sant stackare! Du blir aldrig riktigt frisk ju! =(

Längtar efter dig syrran. Puss & kram!

2008-10-24 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback