Utmaning

Jag har blivit utmanad av Nelle

Så här går det till:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

1. Jag bor i Oslo med min käre pojkvän Robin och våra två katter Kurry och Tiger.
2. Jag gråter minst en gång i veckan, ibland för ingenting.
3. När jag var liten åt jag myror. "Det smakar lite suuurt"
4. När jag en gång flöt på magen i en bassäng, skrämde jag livet ur en gammal tant som trodde att jag var död.
5. Jag vill skaffa två eller tre barn. Helst ska alla vara flickor.
6. Jag älskar att bygga fina hus i The Sims
7. Om det är något jag är proffs på, är det att döda växter. Vem fan dödar garderobsväxter och kaktusar?

Hmm.. har jag ens sju personer att utmana?
Becks
Emelie
Stemark
Lari
Lottie
Malin
Joanna

Kommentarer
Postat av: joanna

ojdå^^ haha jag har ingen aning om hur man länkar å grejer ^^

Postat av: Emelie

jag känner inte ens 7 som har blogg HAHAHA!!

2008-11-17 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback