Stängning

Idag börjar jag inte förren klockan 12, för jag ska stänga ikväll. Blä. Inte kul att komma hem vid halv tio.
Ska stänga imorgon också, mööh.

Aja, skit samma. Jag mår bra och jag äter russin. Vi har ingen frukost, och jag orkar inte ta hissen ner och gå 50m för att handla. Då får det helt enkelt bli en clementin och en halv burk russin.

Igår var både Jonas och Mats här. Jonas har fått en ny dator som Robin skulle hjälpa honom med. Jag och Mats lagade pannkakor. Himla uppskattat, trots att jag och Mats stod och småkivade om ifall vi skulle vika pannkakorna innan vi la dem på fatet eller om vi skulle lägga dem helt platt ovanpå varandra. Haha. Jag fick som jag ville, eftersom vi befann oss i mitt hem, och vi vek dem självklart. ^^

Nähä. en tandborstning och ett par strumpor, sen är jag på väg.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg [ just nu design utlottning! ] , kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

Postat av: alexandra

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=77351109

2008-11-18 @ 13:09:30
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback