Små läskiga händelser i vardagen

Ibland blir man lite förvånad över saker och ting som händer.
Alldeles nyss satte jag igång min julmusik som jag lyssnar på i princip varje dag nu, först av alla sattes "Nej, se det snöar" igång. Efter jag satt igång musiken skulle jag släppa ut katterna lite, eftersom de stor o jamade vid dörren. När jag ska släppa ut dem ser jag att det börjar snöa. Det börjar snöa! Skumt. Men mysigt ^^

Den första december ska vi sätta in julgran. Vi måste tyvärr ha en plastgran, men det får duga. Anledningen till att vi ska sätta in den så tidigt, är att vi inte kommer ha tid att njuta av den annars. Den nionde åker vi till Egypten och är borta till den 16e. Om vi sen skulle sätta in den den 17e, så har vi ca 4-5 dagar på oss att titta på den, innan vi ska åka hem till Sverige för att fira jul. Känns kanske inte så jättelönt. Därför sätter vi in den i början av december. Problemet är bara att vi inte har hittat någon direkt fin plastgran. Och det måste ju finnas någonstans!

Är det någon som sett en fin plastgran någonstans?

Nu ska jag gå ner till affären. Ska köpa mig lite frukt och kanske någon fralla eller något. Jag måste ha ordentlig frukost idag. Haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med snö!! Har du redan börjar lyssna på julmusik? haha.. söt.. Mysigt! Jag börjar nästa söndag! =) Hoppas ni hittar en fin plastgran snart!

KRAM.

2008-11-19 @ 11:43:25
Postat av: rebecka

tyvärr vet jag inte vart ni kan hitta en plastis. fredrik tvingar mig till att ha en äkta men jag tycker de e dyrt + att jag orkar inte sopa varje dag. förresten, hur mycke e du hemma till jul ?

2008-11-19 @ 22:47:16
Postat av: Anonym

haha kolla på Rusta om ni har det i Norge! Annars vet jag inte? hahaa

Postat av: Emelie

jag har hittat en jättefin på Åhlens.. har ni de oxå? isf kanske dem har en liknande ;)

2008-11-20 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback