Pigg och glad.

Idag har det varit en bra dag. Över huvud taget. Bara helt... bra.
Pratade med min äldsta syster i telefonen idag, det var hur längesedan som helst. Var skönt att höra hennes röst.

Idag jobbade jag mellan sju och två. Härligt värre. Efter jobbet gick jag och handlade lite grönsaker och frukt. Har gjort en megagod kycklingsallad ikväll. Råkade somna framför tvn en stund (ca. en timme), och sedan satte jag igång och diska och laga mat. Maten blev himla god, och nu är vi båda mätta och belåtna.

Nu klockan åtta ska jag och Robin till Sats. Ska först träna mage&rygg i en halvtimme, och sedan Pilates i en timme. Ska bli såååå skönt :) Skoj att träna ihop med Robin också.

Imorgon är jag ledig. Lite gött eller?

Vet ni vad? Jag orkar inte blogga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback