Oväntat bemött på jobb

När jag kom till jobb idag, berättade chefen att hon gjort fel på schemat. Vi var för många på jobb, och såhär kunde vi absolut inte ha det.
"Alltså, jag BEHÖVER inte jobba. Jag kan åka hem igen!", sa jag med en glimt i ögat.
Inte trodde jag att jag skulle få ett "Ja.. det kan du gott få lov till hvis du vill det..."

Man tackar! Idag blir det en städ-disk-tvättdag. Härligt att få lite grejer gjorda här hemma, här ser ut som fan. Haha.
På torsdag åker jag hem till Sverige, och åker inte tillbaka förren på tisdag!! Ska bli sååå skönt att komma hem lite och kunna stanna hemma längre än bara två dagar. Lovely. Tyvärr missar jag nissefesten på jobbet på söndag, men det är det värt. :)

Jag älskar mina katter, jag älskar dem såååå mycket...
Men inte när de hittar på bus.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, haha.. Vad har de nu hittat på? Är det en kruka som har "ramlat" ner? =)

2008-11-26 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback