Min lediga dag...

...har bestått av shopping. För första gången, sedan jag flyttade till Oslo, har jag unnat mig lite shopping i den stora staden.
Jag har köpt en grå jacka på Zara, grå och blå tights samt ett par raggsockar på Cubus, massa vanliga strumpor samt ett par grå "grovstickade" tights på H&M och ett grått linne samt en svart och en beige tunika på Gina Tricot. Blev mycket grått idag, men grått är... flott... :)
Hela kalaset gick på närmre 2 000 kr. Men som sagt, jag har inte unnat mig något på länge. Det var dags nu, kände jag.

Egentligen var det tänkt att jag och Iris skulle iväg till något badhus efter att hon hade slutat. Men det blev aldrig så och därför fortsatte jag min shopping. :P

Nu är det ca en timme kvar tills Robin slutar. Frågan är vad man ska laga för mat ikväll. Hmm... Korv stroganoff och ris  kanske?.. Det vore gott.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, va kul att shoppa. Det gjorde du rätt i! Grått e fint!

Igår shoppade jag också lite. =) Svart kjol, svart tunika/klänning, svarta byxor, grå tröja och gråa byxor. haha, svart o grått! Vi e såå inne syrran!



Puss & kram!

2008-11-13 @ 21:23:34
Postat av: Linda

Ohh, va kul att shoppa. Det gjorde du rätt i! Grått e fint!

Igår shoppade jag också lite. =) Svart kjol, svart tunika/klänning, svarta byxor, grå tröja och gråa byxor. haha, svart o grått! Vi e såå inne syrran!



Puss & kram!

2008-11-13 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback