Jösses...

...vad trött jag är.
Känns som om jag inte sovit på ett helt dygn, trots att jag sovit ganska många timmar de senaste nätterna.
Min sjuka börjar gå över nu. Är bara lagom förkyld och har lite irritation kvar i halsen. Men känner mig mycket piggare och inte alls lika kraftlös som förut.

Har inte haft ork att skriva något inlägg nu på några dagar, men jag tror nog att ni står ut :)
Nu är det bara två dagar tills min kära familj kommer. Bara Sara som saknas...
Det är fars dag på söndag. Får se vad jag och Linda hittar på till lilla pappsen. Hihi.

Nähä. Nu ska jag ta lite nässpray, tända lite ljus, skala en clementin och sätta mig i soffan bredvid min kjaereste. <3

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: rebecka

emlan, jag har tänkt mkt på de där med nyår.. de skulle vara himla mysigt. ska robin vara kvar ? eller ni har inte pratat så mkt än ? kram på min älskade vän

Postat av: Linda

Vi ses ikväll syster! =)

2008-11-06 @ 08:20:52
Postat av: rebecka

du har inte bloggat på länge vännen...

2008-11-11 @ 23:19:57
URL: http://slum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback