Fram och tillbaka

Igår fick jag som sagt åka hem från jobbet igen, då vi var för många redan. Men lite innan klockan fyra fick jag ett samtal från chefen. Min arbetskamrat, som även är en av mina bästa vänner här i Oslo, hade fått ett trist besked via telefon och kunde därför inte jobba längre. Jag fick ta hennes vakt och stänga för kvällen. Det gick bra. Hörde ni? Det gick BRA för Emelie att stänga.

Ska stänga ikväll igen. Börjar jobba klockan 13. Det är faktiskt ganska skönt att börja så sent också, trots att hela dagen är slut när man kommer hem igen. Men man hinner göra så mycket mer innan man ska iväg till jobb. Om man går upp i tid, vill säga. Det gjorde jag idag. Gick upp klockan nio och begav mig till Sats för att sola. Skööönt. Efter det tog jag en extra lång väg tillbaka, för att få mig en liten morgonpromenad. :)

Nu sitter jag här, med mitt iskalla citronvatten, och bara njuter av livet.
Även om jag fortfarande är besviken och förbannad över det som hände igår, så måste jag försöka lösa det på bästa sätt.

Nu ska jag äta lite soppa och lite frukt, sätta mig vid tvn och bara slappa innan jobb.

Haaaaaadeee!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej gumman. kan inte du ringa mig ikväll om du ser detta. du kunde väl ringa billigt nu eller hur va de ? puss på dig

2008-11-26 @ 20:24:02
Postat av: anna ottosson

hej snackan! hur ar livet i norska storstan?

laste att ni fatt sno & allt? Sjalv sitter jag & calle har med sol hela dagarna :) clubscandinavia.se, dar kan du lasa lite i var blogg! vi for horas av du! kramar

2008-12-03 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback