tough


Jobb - pengar


vs.


Mig - kärlek

Kommentarer
Postat av: Robin Jacobsson

Snälla orka för min skull!!, gör inte slut älskar dig alldeles för mycket!!

Det enda jag ber om tid, tid är vad vi har gott om vi har hela livet framför oss tillsammans.

puss

----------------------------------------------------

Kunna ge sin kvinna allt vad hon vill ha. - VS - Leva på sin flickvän som en parasit.
Att du vill låta mig känna att jag har ett viktigt, bra, coolt :)
jobb - VS - Jobba på elektronikbutik och tjäna dååligt och då menar jag hälften och sakna den stora chansen jag hade.
Inga studieskulder, thailand, nice lägenhet, fin biil - VS - Liten sketen etta, knappt råd till att hitta på något kul,inga semestrar, FETA studieskulder.

-----------------------------------------------------


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback