godmorgon

Yes, inatt har jag fått sova fyra timmar.
Underbart.
Pluggade kemi till sent inatt.
Mindre underbart.
Idag är det sminklös dag, säger min lärare.
Minst underbart.

Vi skulle utföra något test genom att doppa ner ansiktet i vatten. Tror vi skulle hålla andan och mäta pulsen eller något. Minns att jag redan gjort det här testet, antingen i högstadiet eller på gymnasiet. Det var lite småläskigt, minns jag. Att trycka ner huvudet i en balja med vatten och hålla andan så länge man kan.... När folk står runt om och tittar på! Det är faktiskt läskigt. Dock roligare än en vanlig teorilektion, haha.

15 dagar kvar tills jag får träffa min älskling.
15 dagar kvar tills vi åker på semester.
15 dagar kvar till kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback