Helg

Fredag idag. Lite gött.
Gjorde ett latinprov igår, som jag gått och oroat mig för länge. Skönt att det är över. Hur det gick, det vet jag inte dock..

Ikväll är det party som gäller. Bson har fyllt 19, och ska bjuda på tårta kl. 7. Efter det ska vi vidare till Lundis på fest.
Emelie ska också dit.. :D Jag har verkligen alltid roligt med denna tjej. Alltid!

Observera att bilden är tagen på en halloween-fest. Hahaha!

Det är rätt snyggt med rött nagellack... Speciellt när man har en röd tröja till..
Yumm! Det ska jag minsann ha ikväll..
Dock får jag måla om naglarna, eftersom mamma bad mig hjälpa henne med kyl- & frystömning. Helt pajat nagellack nu när man använt klorin och skrubbat och haft sig..

Funderar på att åka och sola snart också.. Känner att jag behöver lite färg..

F, du är så söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback